Συμβαίνει αρκετά συχνά, μια email καμπάνια προώθησης κάποιου προϊόντος, υπηρεσίας ή της ίδιας της επιχείρησής σας, να χαρακτηριστεί ως spam από τις antispam μηχανές. Στην συνέχεια του άρθρου θα παραθέσουμε μία λίστα από σημεία στα οποία θα πρέπει να επιστήσετε την προσοχή σας, ώστε να αποφευχθεί μια τέτοια περίπτωση, και τα emails να παραδίδονται στους παραλήπτες χωρίς πρόβλημα.

 Στο  Social-Mail, παίρνουμε πολύ σοβαρά το θέμα του των ανεπιθύμητων email ή διαφορετικά spam Αν θεωρείτε ότι έχετε λάβει Spam μέσω της υπηρεσίας e-mail μας, παρακαλούμε συμπληρώστε στοιχεία σας ώστε να το ερευνήσουμε.  

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και με τον αρχικό αποστολέα έτσι ώστε να τον  ενημερώσετε για την ταραχή αυτή.  Η διαδικασία είναι απλή, αφού γίνεται αφαίρεση από την συγκεκριμένη λίστα αποστολών. 

Για οτιδήποτε παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Support.