Split

Η πλατφόρμα του social-email sας δίνει την δυνατότητα μέσα από το εργαλείο Split Test Statistic, να κάνετε δοκιμές των δυνατοτήτων μιας καμπάνιας.

Αν έχετε δύο διαφορετικές ιδέες για την παρουσίαση του newletter σας και δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποια θα τραβήξει περισσότερο τους παραλήπτες, ώστε να το διαβάσουν, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τους ίδιους τους παραλήπτες σας, να αποφασίσουν για εσάς.

Η διαδικασία έχει ως εξής: 

δημιουργείτε τις καμπάνιες σας

επιλέγετε να τις στείλετε ως split test (το κάθε email στέλνεται σε διαφορετικές επαφές από την λίστα σας. Συνολικά περίπου 5% - 10% των επαφών λαμβάνει ένα από τα δύο δοκιμαστικά email)

βλέπετε τα στατιστικά, τα οποία σας δείχνουν πόσοι άνοιξαν το email και τι έκαναν αφού το άνοιξαν, αν για παράδειγμα ακολούθησαν κάποιο σύνδεσμο.

αποφασίζετε ποια από τις δύο προτιμάτε και την στέλνετε στις υπόλοιπες επαφές σας